Oglaševanje trgovcev zaradi epidemije novega koronavirusa
| Članek je bil prebran 483 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Epidemija novega koronavirusa, ki je z marcem 2020 do temeljev pretresla naš svet, je spremenila marsikaj, kar smo imeli za samoumevno. Tudi področje oglaševanja ni imuno za take spremembe. Tako je epidemija močno spremenila način, na katerega naši trgovci oglašujejo. Razglasitev epidemije je prišla praktično čez noč in je večino ljudi in podjetij ujela nepripravljene. Vendar pa so se trgovci odzvali zelo hitro in situaciji primerno. Tako kot večina oglaševalcev, so tudi trgovci prilagodili svoja oglasna sporočila, s katerimi so kupcem sporočali predvsem, da je njihovo zdravje na prvem mestu.

Koronavirus

V skupini Mercator, ki jo kot del skupine Fortenova vodi predsednik uprave Tomislav Čizmić, so ob prvi razglasitvi epidemije prilagodili komunikacijo in s svojo oglaševalsko kampanjo ”Dober sosed stoji ob strani” pozivali k zmernosti in solidarnosti ter izogibanju skrajnostim in nepremišljenim reakcijam. Poudarjali so tudi celostno družbeno zavedanje in medsebojno spoštovanje ter čas, da poskrbimo tudi za druge.

Pri Mercatorju pa se v odzivu na epidemijo niso ustavili samo pri spremembi oglaševanja. Vzpostavili so tudi spletno platformo ”Moja soseska”, ki ponuja pestre in uporabne vsebine za ohranjanje dnevnega ritma. Ob drugi razglasitvi epidemije, ki jo spremlja še zakonsko zaprtje trgovin ob nedeljah, so ponovno posegli po preverjeni strategiji iz prve epidemije.

Svoje oglaševanje so med prvo epidemijo spremenili tudi v Lidlu Slovenija, ki ga vodi generalni direktor Gregor Kosi. Svojim kupcem so tako še naprej nudili informacije o ponudbi v trgovinah, pripravljali pa so tudi vsebine za lažje in čim bolj kakovostno preživljanje časa v ”lockdownu”. V skladu s tem namenom so tudi prilagodili komunikacijske kanale in se bolj osredotočili na spletne kanale kot na klasične oglaševalske kanale. V sklopu svoje oglaševalske kampanje #PreprostoDoma so uvedli številne rubrike kot so na primer Lidlova Vitalnica, v sklopu katere sta dva osebna trenerja pripravljala vaje, ki jih lahko ljudje izvajajo doma.

Tudi v Sparu (ki ga vodi generalni direktor Igor Mervič) in Hoferju (pod vodstvom generalnega direktorja Matevža Martinuča) so se osredotočili na sporočanje solidarnosti in skrbi za skupnost. V Sparu so tako prilagodili tudi svoje grafične podobe, da so bile v skladu z odsvetovanimi aktivnostmi. Tako so pazili, da njihove vizualije niso prikazovale na primer druženja večjih skupin, objemanja in tesnih medsebojnih stikov.

Vsi trgovci bodo strategije iz prvega lockdowna in prve epidemije uporabljali tudi sedaj, ob razglasitvi druge epidemije. Tako kot med prvo epidemijo tudi sedaj komunicirajo predvsem skrb za svoje kupce in celotno skupnost. Ponovno so zaživele tudi vsebine, ki so bile popularne med prvim valom. Nedvomno pa je bil odziv na spremembo še hitrejši kot ob razglasitvi prve epidemije. Tudi prodajne strategije so ostale enake – preusmerjanje na splet, saj so ob obisku fizičnih trgovin ponovno prisotne številne omejitve.

© 05. 05. 2024 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.