Epidemija novega koronavirusa, ki je z marcem 2020 do temeljev pretresla naš svet, je spremenila marsikaj, kar smo imeli za samoumevno. Tudi področje oglaševanja ni imuno za take spremembe. Tako je epidemija močno spremenila način, na katerega naši trgovci oglašujejo. Razglasitev epidemije je prišla praktično čez noč in je večino ljudi in podjetij ujela nepripravljene….
Veste, zakaj večina uporabnikov rada in pogosto obiskuje bolha.com? Odgovor je gotovo povezan s tem, da ljudje na bolhi najdejo zares vse, kar potrebujejo. Bolha se je skozi leta namreč razvila v največji spletni oglasnik pri nas, ki je praktično povsem zasenčil klasične tiskane oglasnike, ki smo jih uporabljali včasih. Splet je lahko zares uporabno…
Google oglaševanje je eden izmed najbolj preprostih in učinkovitih načinov za povečanje prepoznavnosti določene blagovne znamke in tudi za povečanje samega obiska spletne strani podjetja. Iskalnik Google je najbolj pogosto uporabljen iskalnik, ki ga uporabniki spleta uporabljamo, ko želimo pridobiti nove informacije. To drži tudi v primeru, ko poizvedujemo o raznih izdelkih, blagovnih znamkah ali…
Funkcija ponovnega trženja oziroma remarketing-a, ki jo omogoča program Adwords , je vsekakor ena izmed trenutno najučinkovitejših in najbolj uporabljenih orodij pri oglaševanju na spletu. Ključna prednost tovrstnega oglaševanja je gotovo visoka stopnja natančnosti pri doseganju ciljne skupine, ki jo zanima vaša ponudba in spletno mesto. Na seznamu se zbirajo podatki vseh tistih, ki so…