Prednosti Adwords remarketing-a
| Članek je bil prebran 2.935 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Funkcija ponovnega trženja oziroma remarketing-a, ki jo omogoča program Adwords , je vsekakor ena izmed trenutno najučinkovitejših in najbolj uporabljenih orodij pri oglaševanju na spletu. Ključna prednost tovrstnega oglaševanja je gotovo visoka stopnja natančnosti pri doseganju ciljne skupine, ki jo zanima vaša ponudba in spletno mesto.

Datum dogodka Google adwords-aNa seznamu se zbirajo podatki vseh tistih, ki so v preteklosti že obiskali spletno stran vašega podjetja oziroma so že izkazali zanimanje za vaše promovirane izdelke ali storitve. Dejansko je najpomembnejše pri Adwords remarketing-u ravno doseganje pravih ljudi s pravimi sporočili. Adwords remarketing je primeren tudi zato, ker gre za orodje, ki omogoča hitro prilagajanje in visoko odzivnost na razmere na trgu. S pomočjo te funkcije namreč lahko ugotovite lastnosti obiskovalcev v različnih stadijih ogledovanja vašega spletnega mesta – tako je nekdo na primer samo radovedno brskal med različnimi izdelki, spet kdo drug je dal določen izdelek v nakupovalno košarico, tretji je morda prekinil z nakupom, ko je bilo potrebno izbrati način dostave ali plačila. Skratka, adwords remarketing omogoča ugotavljanje teh različnih stadijev in oglaševalcem tako omogoča spretno in sprotno prilagajanje oglasov določeni ciljni skupini. Tako lahko uporabniku, ki je hotel dokončati nakup, a si je nazadnje iz neznanega razloga premislil, posredujete oglase, ki so povezani neposredno s tematiko izdelka, za katerega se je že zanimal. Prav tako mu lahko posredujete posebne ponudbe, ki vključujejo določen izdelek itd.

Cilj je skratka potencialnega kupca prepričati v dejanski nakup in ga tako spremeniti v aktualnega kupca. S takšnim način oglaševanja močno povečate samo učinkovitost trženja, saj ciljate le na tiste, ki so najbolj potencialni, da se dejansko odločijo za nakup.

© 08. 05. 2024 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.