Google Partners in tekmovanje Game On
| Članek je bil prebran 1.608 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Kaj je Google Partners?

Google Partners je Googlov program, ki ga družba podeli tistim podjetjem, ki imajo dovolj znanja, izkušenj in kompetenc pri pripravljanju AdWords oglaševalskih kampanj. AdWords je Googlova platforma, s katero je mogoče meriti učinkovitost oglaševalske kampanje. Status partnerja is pridobijo le tiste agencije, ki lahko opravijo AdWords certifikate in tako dokažejo, da imajo poglobljeno ter napredno poznavanje programa AdWords, hkrati pa dosegajo tudi dobre rezultate samega oglaševanja. Googlovi partnerji torej optimizirajo porabo oglaševalskih sredstev in podjetjem pomagajo do uspešne rasti.

adwordsKaj je Game On?

Google AdWords vsako četrtletje v letu pripravlja tudi tekmovanje Game On. Tekmovanje poteka pod okriljem Google Partners in je namenjeno ustvarjanju zdrave tekmovalnosti med agencijami, ki so vključene med Googlove neodvisne partnerje. Google Partners želi s tekmovanjem Game On tako spodbuditi podjetja, da bi delala še bolje, bila še bolj učinkovita in bi dosegala še bolje rezultate. Hkrati se sodelujoče agencije tekom tekmovanja seznanjajo tudi z zanimivimi vpogledi in statistiko, ki so pomembne za dobro opravljanje dela. agencije na koncu vsakega četrtletja za svoje delo, čas in trud prejmejo tudi zanimive nagrade. V tekmovanju Game On lahko tekmujejo agencije s statusom Google Partners, tekmovanje pa je namenjeno tudi temu, da agencije pridobijo nove posle, razvijajo inovacije in izboljšave ter nasploh krepijo svoje znanje. Google Partners v teku tekmovanja s sodelujočimi deli tudi nasvete, podporo in priročna orodja. Podjetja, ki sodelujejo v tekmovanju, si na ta način zagotovijo tudi dostop do zelo pomembnih nasvetov, trendov in sezonskih vpogledov. To pomeni, da bistvo tekmovanja ni samo gola tekmovalnost ali zmagovanje, ampak se agencije tekom tekmovanja spoznajo s pomembnimi podatki, ki lahko pozitivno vplivajo na njihovo poslovanje. V tem smislu agencije zmagujejo dvojno – v prvi vrsti na ta način lahko do uspešnosti pomagajo svojim naročnikom (strankam), po drugi strani pa se lahko v tekmovanju tudi ogromno naučijo. In če so najboljši, na koncu osvojijo tudi prvo mesto. Vsako leto poteka tudi srečanje Googlovih partnerjev. Agencije, ki sodelujejo v tekmovanju Game On, si s svojim sodelovanjem odprejo možnost, da se temu srečanju pridružijo.

Kako poteka tekmovanje Game On?

Tekmovanje Game On je zastavljeno tako, da so agencije vse od začetka pa do konca tekmovanja v pogonu. Google Partners na začetku tekmovanja vsem sodelujočim postavi izziv (na začetku vsakega četrtletja nov izziv), agencije pa se nato trudijo, da bi pridobile čim vel novih poslov. Za to svoje prizadevanje so tudi nagrajene. Ko se neka agencija prijavi v tekmovanje, lahko sproti tudi opazuje, kako dobro ji gre v primerjavi z drugimi agencijami, ki sodelujejo v tekmovanju. Običajno v tekmi za prestižno lovoriko tekmuje veliko močnih agencij, zato je konkurenca huda. to pa je hkrati tudi dokaz, da imamo pri nas precej zares kvalitetnih in izkušenih agencij, ki svoje delo opravijo 100% profesionalno. V prvem četrtletju današnjega leta je zmagala agencija W3B, ki je bila v hudi konkurenci najboljša. Tokrat je bila nagrada namizni nogomet, v naslednjem krogu pa je nagrada odhod na srečanje Google Partners v Kaliforniji. Glede na mamljivo nagrado, se za udeležbo in težek boj ni za bati.

© 26. 04. 2024 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.