Trženje in SEO-optimizacija
| Članek je bil prebran 3.091 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

SEO-optimizacija oziroma optimizacija spletnih strani ni niti edina niti vselej najbolj primerna tržna strategija. Za nekatera spletna mesta in njihove oglaševalske cilje so namreč včasih primernejše alternativne spletne strategije, s katerimi lahko določeno spletišče dosega bolj učinkovite rezultate. Vendarle pa je danes SEO-optimizacija vse pomembnejši način za doseganje učinkovitega in uspešnega trženja.

Možiček pod povečevalnim steklomPogosto je optimizacija dopolnilo širši oglaševalski kampanji. Pogosta strategija oglaševalcev je, da z uspešno zastavljeno oglaševalsko spletno kampanjo in kombiniranjem le-te z optimizacijo, privabijo veliko število uporabnikov. Zaradi dinamičnosti iskalnikov in nenehno spreminjajočih se algoritmov pa SEO-optimizacija ne zagotavlja neprestanih preusmeritev na določeno spletno stran. To lahko v praksi pomeni tudi znatne izgube za vsa tista podjetja, ki se v veliki meri zanašajo na promet preko iskalnih zadetkov. Iskalniki so povečini preveč spreminjajoči se in v tem smislu tudi negotovi, da bi lahko uspešnost podjetja naslonili zgolj nanje. To pomeni, da lahko podjetje ustvari večje izgube, ker je iskalnik uporabnike prenehal preusmerjati na določeno spletno stran. Zato je bolje, da podjetja svojega poslovanja ne oblikujejo v izključni odvisnosti od prometa preko iskalnih zadetkov njihove spletne strani.

Je pa optimizacija spletnih strani oziroma SEO-optimizacija lahko zelo učinkovito dopolnilo k sicer že uspešno in ciljno strateško usmerjeni kampanji. Vsekakor je za podjetje ali proizvod bolje, če se njihovo spletno mesto pokaže med prvimi zadetki med iskalnimi rezultati. Raziskave so namreč pokazale, da si uporabniki le redko ogledajo tudi zadetke na drugi strani ali celo na naslednjih straneh. SEO-optimizacija pa skratka naj ne bi bila edini način trženja določene spletne strani.

© 20. 04. 2024 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.