Top vaje za čvrst trebušček
| Članek je bil prebran 550 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Verjetno si večina izmed nas želi ravnega, napetega in čvrstega trebuha. Po njem hrepenijo tako pripadnice nežnejšega spola, kakor tudi moški. Seveda pa je tako pri trebuhu, kakor pri drugih delih telesa, za vidne rezultate običajno potrebnega kar nekaj dela. Dodatna težava pri oblikovanju določenega predela telesa je po drugi strani to, da je nemogoče izgubljati odvečne maščobe zgolj na kritičnem predelu, o čemer si več lahko preberete tukaj. Maščoba se namreč običajno nabira na trebuhu (postava, za katero se zdi, da je v obliki jabolka)  ali pa na bokih, zadnjici in stegnih (postava, ki je v obliki hruške). Mnogi so zelo razočarani, ko pri hujšanju ugotovijo, da se odvečnih maščob na kritičnem predelu ne bodo znebili na hitro in na lahek način. Telo namreč ne ve, da je za vas kritičen predel trebuh ali zadnjica, ampak enakomerno porablja maščobne zaloge iz celega telesa. Tako se pogosto zgodi, da najprej izgubimo tam, kjer si ne bi želeli – pri ljudeh s postavo hruške torej v zgornji del, pri ljudeh s postavo jabolka pa ravno obratno v spodnji del telesa. Večino to odvrne od hujšanja, zato ne vztrajajo in prehitro obupajo.

hujšanjeKako shujšati v trebuh?

Vsaka podkožna maščoba nastane kot posledica preveliko zaužite hrane, ki je telo ne uspe ustrezno porabiti. Prav tako so maščobne obloge v predelu pasu zelo odvisne od genov, spola, hormonskega delovanja, prehrane, gibanja, pitja alkohola, stresa, kajenja, itd. Najprej se katere koli odvečne maščobe lotimo tako, da začnemo z rednim vsakodnevnim gibanjem (vadbami, tekom, itd.), po drugi strani pa je potrebno s pravilno prehrano zmanjšati vnos kalorij v telo. To namreč telo prisili, da začne porabljati zaloge maščobe po vsem telesu. Najprej je sicer videti, da maščoba v predelu trebuha ne izginja, toda treba je vztrajati, da telo porabi odvečno maščobo po vsem telesu, kar pomeni, da jo bo porabljal zlasti v predeli pasu, ko je drugje več ne bo. Poleg izbrane prehrane in splošne telesne vadbe, seveda pri oblikovanju trebušnih mišic pomagajo tudi vaje za trebušne mišice. Te vaje bodo žal dale prve rezultate šele, ko bo presežek odvečnih maščobnih oblog v predelu trebuha že nekoliko porabljen. Za dosego tega rezultata je potrebno zdravo hujšanje in veliko truda. Poglejmo si torej, katere vaje za trebuh so najboljše pri izgubi odvečnih oblog maščobe!

Najboljše vaje za trebuh

Sedemo z ravnim hrbtom, noge pokrčimo v kolenih, stopala so ravno na tleh. Roke iztegnemo predse, tako da segajo preko kolena, stopala pa počasi odlepimo od tal in jih dvignemo za okoli 10 cm. Nogi sta ves čas vaje v zraku in jih ne spuščamo na tla, pri tem pa močno napnemo trebušne mišice. Naredimo 3×5 ponovitev.

Najprej se uležemo na tla in nove dvignemo za cca. 45°, nato pa rahlo pokrčimo kolena. Stisnemo trebušne mišice in počasi dvigujemo trup do približno 45°. V končnem položaju vztrajamo čim dlje časa, pri tem pa trup počasi in enakomerno sukamo na levo in na desno. Pri vaji izvedemo vsaj 3 ponovitve.

Vsi smo naveličani klasičnih trebušnjakov, s katerimi si mnogi nakopljejo tudi bolečine v hrbtenici. Drugačna variacija te vaje so trebušnjaki, pri katerih imamo nogi iztegnjeni. Ta vaja se je izkazala za mnogo bolj učinkovito od klasičnih trebušnjakov. Najprej ležemo na tla, noge pa iztegnemo tako, da s podlago tvorimo kot 90°. Enako iztegnemo tudi roki, nato pa stisnemo trebušne mišice in se počasi dvignemo toliko, da lopatice odlepimo od podlage. V končnem položaju vztrajamo vsaj 3 sekunde, nato pa se s prsti rok skušamo dotakniti palcev nog. Telo počasi spustimo na tla, glava pa še vedno ostane v zraku. Tudi nogi sta ves čas v zraku. Trebušne mišice so tako močno napete skozi celotno vajo. Naredimo 3 ponovitve.

© 17. 10. 2017 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.