Kaj morajo vsebovati oglasi za delo?
| Članek je bil prebran 1.370 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Pri nas se žal večina delodajalcev še vedno ne zaveda, da si lahko z primerno zasnovanim oglasom za delo bistveno olajšalo izbiro kandidatov, hkrati pa so tovrstni oglasi prvo sito, skozi katerega se odlični ločijo od zgolj povprečnih kandidatov. Ste tudi vi kot delodajalec naveličani kupov prošenj, skozi katere se prebijate več dni, na koncu pa niste prepričani, ali ste zares izbrali najboljšo osebo za neko delo? Potem si preberite nekaj osnovnih napotkov, kako morajo izgledati oglasi za delo, da bodo pritegnili najboljše kadre!

oglasiOd tega, kako oblikujemo in pripravimo zaposlitveni oglas, je namreč v veliki meri odvisno, kakšni kandidati se bodo prijavili nanj. Delodajalci, ki pogosto iščejo nove kadre, so najverjetneje opazili, da se na klasične oglase za delo, ki jih najpogosteje najdemo na raznih zaposlitvenih portalih ali na Zavodu za zaposlovanje, prijavi veliko število kandidatov, ki pa niso nujno tudi ustrezno kvalificirani za neko delovno mesto. To seveda pomeni, da bo nekdo te prošnje moral ustrezno razvrstiti, jih prebrati, nato narediti izbor, jih ponovno ovrednotiti in nazadnje narediti ožji izbor kandidatov, ki jih podjetje nato povabi na razgovor. Običajni oglasi za delo torej pomenijo ogromno vloženega časa in dela za končno izbiro ene osebe, ki zapolni neko delovno mesto.

Namesto tega so mnogi delodajalci pri nas že začeli ubirati drugačno pot. Ugotovili so, da z nekoliko premišljenimi in inovativnimi oglasi za delo privabijo kandidate, ki so bolj motivirani in usposobljeni za določeno delovno mesto. To je še zlasti pomembno, če podjetje išče osebo, ki bo delala v večjem ali manjšem timu sodelavcev, saj se mora v tem primeru tudi dobro značajsko vklopiti v svoje delovno okolje. V nasprotnem primeru lahko taka oseba namreč ruši delovne odnose in nasploh kvari klimo v podjetju. Oglasi za delo naj bi bili torej oblikovani tako, da bi pri kandidatih iskali tisto neko dodano vrednost, ki je potrebna za dobro opravljanje nekega dela. Če je oglas napisan pravilno in kreativno, lahko z njim nadomestimo zamudne postopke izbire in ure zaposlitvenih intervjujev.

Nujni sestavni elementi oglasa

Nujni elementi oglasa so: podatki o podjetju oz. delodajalcu, vsi podatki o delu, podatki o delovnem mestu, podatki o vsem, kar delodajalec nudi kandidatu, podatki o pričakovanjih delodajalca do kandidata ter način in rok prijave za delovno mesto.

Kreativni oglasi, ki privabijo prave kandidate

Oglasi, ki bodo zares privabili najbolj usposobljene kadre, pa morajo torej kot že rečeno imeti nekaj več. Veliko podjetij se tako danes odloča za razne izzive oziroma naloge, ki jih morajo kandidati priložiti svoji prijavi na delo in življenjepisu. Takšne naloge so odličen pokazatelj tega, kdo je zares usposobljen za delo in tudi, kateri kandidati so za delo zares tako močno zainteresirani, da so pripravljeni opraviti naloge, za katere ne bodo plačani. Takšne naloge so lahko napisan tekst (če se nekdo npr. prijavi za delo piar, tekstopisca, novinarja, urednika, ipd.), serija fotografij (če se nekdo prijavlja za fotografa), itd. Takšni izzivi oziroma naloge bodo dali delodajalcu tudi priliko, da bolje spozna kandidata in, kar je najpomembneje, da lahko oceni, ali se nek kandidat lepo vklopi v mentaliteto podjetja – ali torej misli v podobno smer, kot je vizija podjetja. Dobro oblikovani oglasi, ki vsebujejo tudi nekatere druge elemente (npr. video ali fotogradivo), so za kandidate bolj zanimivi, hkrati pa pomenijo manj vlog, manj porabljenega časa za zapolnitev nekega delovnega mesta in večjo kredibilnost delodajalca, ki postane za iskalce bolj zanimiv in tudi zaželen.

© 29. 04. 2024 - Pitna-Voda.si. Oglaševanje.